onsdag 31 maj 2017

Gott och blandat

Länge sedan som vanligt som jag kikade in här... men bäst det är så dyker jag upp... :)
Det har minst sagt varit hektiskt den senaste tiden... så trött är bara förnamnet... förrutom jobb så är det mycket som har varit på min agenda... mest roliga saker... förberedelser inför Williams student... kläder som ska letas på stan...provas och funderas... och studentskylt... och förbereda och handla inför studentresan... hoppas vi har kommit ihåg allt nu...

Sen så har Maja varit/är ordentligt magsjuk... det är tredje dagen idag... så det har inte blivit mycket sömn kan jag säga... hon är hopplös på att hitta allt möjligt ute att äta som INTE ska ätas!! Jag blir så trött! Husdjur är söta... men inte alltid! Jag for på Evedensia igår och köpte hem Pro-Kolin och mat som ska vara bra när dom har dåligt i magen... så jag hoppas det vänder snart... jag överdriver inte när jag säger att hon nog spydde 7 gånger bara på förmiddagen igår...  stackars liten... idag har hon spytt 2 gånger på förmiddagen så jag hoppas att det lugnar sig nu... och att hon blir frisk!

Igår var jag också och köpte en liten present...hoppas att det blir uppskattat av personen som ska få den... jag tror det... jag håller på att göra en "gott och blandat påse" till den personen... som jag hoppas kan komma väl till pass... saken jag köpte igår har jag länge velat ha själv...så jag tror det kan bli bra... vi har typ samma smak.... :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar